måndag 18 mars 2013

Att slösurfa...

Leder till att man helt plötsligt har sin önskelista färdig, för fyra år framåt.

Jag har varit väldigt avigt ställd till H&Ms kläder, men de har en helt okej Home-avdelning och vissa av sakerna är så perfekt min stil.
Som detta duschdraperiet
gärna i kombination med dessa handdukarna

Och detta i köket

Och nya kuddar givetvis

Jag älskar de gamla skolaffisch-liknande designen på de. Älskar.

På bluebox hittar man alltid massor av roliga saker och här är höjdpunkterna jag hittade idag




 Liten kruka att odla i, djurets svans suger upp vatten så man behöver inte bekymra sig om att vattna den.
En grönsaksskalare som även skivar tunt, precis som en pennvässare!
Och Ugglor. Som burkar med handkräm och läppbalsam och som äggklockor. Jag gillar ugglor.

----
To browse the web aimlessly...
Leads to having your wish-list solved for the nearest four years.

I usually don´t like H&M, but they have a pretty good Home-collection and some of the things were just my style.
(pic)
Like this showercurtain
together with theese towels
(pic)
and in the kitchen
(pic)
and some new pillows
(pictures)
I love the old school poster- design. Love.

On bluebox you can always find some funny things. Here are my favorites for tonight.
(pictures)
Small jar to grow in, the animals tail suck up water so you don´t have to bother about watering the plant.
A new kind of vegetable peeler that also makes thin slices. Just like a pencil sharpener.
And owls. Like jars with hand cream and lipbalm or as kitchen timers. I like owls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar