söndag 17 mars 2013

Choklad

"Tack för hjälpen"presenten bestod av två stycken chokladkakor
En "Rocky Road" med fudge och marshmallows och en "Peanut Butter".
Jag älskar de roliga detaljerna, som att företaget heter "Gnaw" och att chokladen är gjorda i "Gnorfolk".
Inte att glömma den roliga maskoten!

Jag älskar ätbara presenter, både att ge och att få. Och jag tycker om att testa nya saker, så de här chokladen är mitt i prick för mig. Inte testat något av de, inte ens sett de förut, men de låter goda och det ser gott ut.

The "Thank you"gift was two chocolate bars!
(pic)
One "Rocky Road" with fudge and marshmallows and one "Peanut Butter". I love the funny details. Like the company is called "Gnaw" and that they are made in "Gnorfolk".
(pictures)
Not to forgot the funny mascot!
I love edible gifts, both to give and to receive. And I like to try out new things, so theese are perfect for me. I have not tried any of them , have not even seen them before, but they sound good and they look delicious.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar