söndag 17 mars 2013

Tio bilder

Vid lunchtid fick jag besök av en vän som ville ge mig en liten "Tack för hjälpen"present ( och eftersom jag inte får öppna den förrän efter middagen så ligger det vita kuvertet på bordet och triggar min nyfikenhet).
Vi tog en liten fika och pratade och Mi bestämde att hon ville leta upp tio bilder som var hennes bild av mig och att jag sedan la upp de här så att ni får en bild av mig. Hennes bild i alla fall. Jag tyckte det lät roligt, att se vad hon tycker om mig genom bilder, så jag lämnade henne vid min dator när jag gjorde mer te till oss.
Jag har inte fått någon förklaring till bilderna, så jag har bara mina gissningar att gå på.
Men här är bilderna hon valde









Valet av "Operation" fick mig att börja skratta!
Jag tror att hästen symboliserar djur i allmänhet, någon annan förklaring har jag inte till den.

At lunctime one of my friends came over with a small "Thank You"gift (and since I´m not allowed to open it until after dinner it still sits on my table and gets me curious).
We had a (fika should be a english word!!) small snack and tea and Mi decided that she wanted to find 10 pictures that shows her view on me and that I should show them here. I thought it sounded like fun, seing her view of me in pictures, so I left her with my computer when I fetched us some more tea. I have not been given an explanation to the pictures, so I only have my guesses.
But here´s the pictures she choose
(pictures)
The choose of "Operation" got me to laugh!
I think that the horse symbolises animals in general, i don´t have another explanation to it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar