tisdag 19 mars 2013

Uppdatering på cirkelvästen

Jag skulle precis fästa ihop varvet med ärmhål...
och inser att jag gjorde fel i luftmaskkedjan varvet börjar med.
Så det var "bara" att dra upp hela varvet och börja om. Frustrerad till tusen så jag tog det pö om pö så att det inte skulle bli fel igen.
Nu är jag ikapp och ett varv till men har lärt mig läxan och tar det långsammare och ser till att läsa och tänka ordentligt innan.


I was just about to join the round with armholes...
and I realize that I made a misstake in the first chain on the round.
So it was "just" to pull it up and start over. Frustrated to the topp so I had to take it little by little so no more faults were made.
Now I´m on my way again. Up to the misstake point and one more round. I´ve learned my lesson so I´m taking it slow and take time to read and think before.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar