tisdag 16 april 2013

Bytespaket till USA

Förra veckan fick jag kontakt med Amanda i USA och vi bestämde att skicka bytespaket till varandra. Garn och något snacks så att vi får se vad som finns i andra länder.
Idag var jag och köpte postpåse och porto och ska göra i ordning paketet i veckan.
Men så söta postpåsar det fanns!
I mina ögon i alla fall, för trycket med växter är precis sådant som jag gillar.


På en postpåse!
Jag hade kunnat rama in den...


---
Last week I came into contact with Amanda living in the United States and we decided to send packages to each other. Yarn and a snack so we each get to see what´s available in other countries.
Today I bought a postbag so that I can fix her package this week.
How cute postbags are!
In my eyes at least, the print with plants is just what I like!
(pictures)
On a postbag!
I could frame it...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar