tisdag 9 april 2013

Ior

Idag träffade jag mina morföräldrar väldigt snabbt, fem minuter på gatan innan vi gick åt varsitt håll.
Mormor ringde när det blev bestämt att de skulle in och frågade om vi kunde träffas så att hon kunde lämna över syprojekt hon har hjälpt mig med.

Men det översta i påsen var...



Ior!

Men där fanns ju även...


Mina bjällerpåsar!
Nu kan jag avsluta Harry Potter mobilen!

Jag fick även ett annat sytt projekt. Men det är en överraskning ett tag till. Det enda jag kan avslöja är att tyget är det samma...


---
Today I had a quick meet with my maternal grandparents. Five minutes on the street before we went on seperate ways. She called me when it was decided that they were going here, she wanted to know if we could meet so she could give me the sewing projects she´s been helping me with.
But the first thing I saw was...
(pictures)
Eeyoree!
But there was also....
(pic)
My bell-bags!
Now I can finish the Harry Potter Mobile!

I also got another sewed project. But that is a surprise for a while longer. The only thing I can say now is that it got the same fabric....


2 kommentarer:

  1. Hej! Tack för alla fina ruttips! Så fort jag kan blogga ska jag föra tipsen vidare. Tusen tusen tack! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du kryar på armen snabbt. Inte roligt att inte kunna skriva, virka eller ta hand om lille Hjalmar kan jag tänka mig. Jag hoppas att de var till lite hjälp :)

      Radera