fredag 12 april 2013

Upp-pysslande


Idag blev det fyra upp-pysslade kartonger till.
De funderar jag faktiskt på att spara som små förvaringsaskar. Jag gillar verkligen pappret, som är sparat från påskpresent köpt från Bokia.


Jag började även att virka blommor, för att testa mönstret, och kunde inte sluta. Det var ett enkelt och snabbvirkat mönster. Nu vet jag bara inte vad jag ska göra med de. Jag har använt en tredjedel av garnet och det är ett tjockt,supermjukt akrylgarn. Färgerna är skarpare i verkligheten och blommorna är 14 centimeter i diameter. Någon som har förslag på vad det kan bli av de?

---
(pic)
Today I made 4 up-crafted boxes.
I am thinking of keeping theese for small storageboxes for myself. I really like the paper, which is coming from a eastergift I got which was bought at Bokia.
(pic)
I also started crocheting flowers, to try the pattern, and I couldn`t stop. It was a easy and quick crochetingproject. Now I just dont know what to do with them. I have used a third of the skeins and it is a thick, supersoft acrylicyarn. The colours are sharper in real life and the flowers are 14 centimeters across. anyone who got any ideas on what I can do of them?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar