torsdag 11 april 2013

Vårutmaning hos Kalkstenspyssel

Jag skickade in mina återbrukspyssel till Kalkstenspyssels vårutmaning.
Här kan ni se mina bidrag!
Jag blev väldigt glad över meningen " Det finns massor med flera fina inspirerande inlägg på hennes blogg och den hittar ni här."
Efter precis en månads bloggande så hittar jag mitt namn och min blogg på andras bloggar. Så jag kan inte skriva så dåligt, för jag har ju uppenbarligen någon som läser!
Tack.
Och tack till Kalkstenspyssel som startade denna utmaningen och fick mig att tänka till lite mer om vad pyssel kan vara, och att allt inte är skräp.

---
I sent my recyclingcrafting-projects to a blog called Kalkstenspyssel, who had a challenge about just that.
You can see my contribute here!
I was very happy to read the sentence "There´s a lot of fine inspiring posts on her blog and you can find it here."
After exactly a month of blogging I find my name and my blog on other peoples blogs. So I can´t be writing that bad, I obviously have people reading it!
Thank you.
and thank you to Kalkstenspyssel for starting this challenge which made me to think harder about what crafting can be, and that not everything is garbage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar