fredag 26 juli 2013

Råd Sökes #1


Jag har virkat ett pannband och ett par pulsvärmare/torgvantar i ribbmönster och tänkte att de kanske behöver lite utsmyckning. Jag har en hel del knappar hemma men är jättedålig på att använda de som dekoration så nu tog jag ut alla och valde ut de som passade bäst till. Men jag kan inte bestämma mig så jag hoppas på råd från er!


Träknappar med prickar i regnbågens färger i ett snurrat mönster


Träknappar med mönster i rosa,lila,grönt och gult


Svarta träknappar med rödrosa blommor och gröna blad


Träknappar med svart mönster


Träknappar med blommor i form av ett jordklot

 Pärlemorknappar


Återbrukade knappar i brunt, har endast 2 stycken


Färgade 8kantiga pärlemorknappar


Samtliga knappar. Vilken passar bäst?

1 kommentar:

  1. Någon av knapparna i trä tycker jag ser finast ut. :) Kram, moster.

    SvaraRadera