fredag 20 september 2013

Fredagsmys

Jag fick inte så starka influensa-liknande biverkningar av sprutan igår, lättare feber, huvudvärk och lite annat klarade jag mig med. Idag har jag haft frossa två gånger och fått värmevallningar ett par gånger, känns som sista dagen på en längre influensa ungefär. Trött som tusan och kroppen känns inte helt hundra så man orkar liksom inte med någonting.
Jag har tillbringat dagen med att bläddra i en av böckerna jag fick av mamma igår och virkat provbitar till ett kommande projekt. Men jag tror jag får ta tag i det efter helgen när huvudet är klarare! Får man problem att komma ihåg 3 sifferkombinationer när man skriver mönster så har man för mycket för sig!

Nu är det dags för en film, lite lättare virkning och lite gott till.


Ett stort glas Yogi te, African Rooibos Spice, med mjölk och honung
Favoritchokladbiten
och en liten skål med Ica´s nötblandning



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar