tisdag 1 oktober 2013

Paket

Idag fick jag två paket med posten!

Paket 1 var böcker som jag hade beställt på rean, Värma en Liten och Värma Varandra. För 49 kronor styck så tyckte jag att jag kunde slå till, nu har jag hela serien hemma att bli inspirerad av!


Men paket 2...
Det har jag inte beställt.
Ett paket utan avsändare och utan signerat namn. Innehållande boken "Knits Men Want" och en lapp "Nu kan du ju sticka" och en smiley.
Någon som har läst min blogg, för den boken är med i inlägget med de handarbetsböckerna och kokböckerna som gärna hade fått flytta in hos mig.
Ingen handstil jag känner igen. Vilket utesluter släktingar och de flesta av mina IRL-vänner.

Vem du än är, Tack så jättemycket! Jag älskar hans sätt att skriva och mönsterna är klassiska. När jag känner mig säkrare med stickningen så ska jag ge mig på hans mönster!


Men jag är nyfiken av mig, så vem är du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar