tisdag 31 december 2013

55 om 2013

5 mest lästa blogginläggen
  1. Tutorial Bläckfisk
  2. Sista minuten och ätbara julklappar
  3. Skumtomtefudge steg-för-steg
  4. Erfarenheter av garn
  5. Egengjorda julklappar
5 bloggar jag fastnat för
  1. Clean 
  2. Lindas Lantliga 
  3. Attic 24 
  4. Repeat Crafter Me 
  5. Kungen & Majkis 
 5 favoritfoto på natur 




 5 favoritfoto på djur 






5 favoritfoto på Chili 






 5 favoritfoto på Benzon






5 saker jag lärde mig
  • Den bästa gåvan jag kan ge är en bit av mig själv
  • Min tid är för värdefull för att slösas på saker som inte är viktiga för mig
  • Det är okej att må dåligt, för det känns snart bättre igen
  • Jag klarar mer än jag tror om jag måste 
  • En diagnos är en förklaring, inte en dom

5 saker jag är glad över att jag gjorde
  • Startade blogg
  • Startade "Små Bläckfiskar" med Viola
  •   Utvärderingen på Smärtrehab
  • Julmarknaden
  • Röda Korsets Första Hjälpen- kurs

5 middagar jag kommer ihåg
  • Svägerskans Smörgåstårta
  •  Rökta laxfenor
  • "Vapiano" med morföräldrarna
  • 5-rätters middagen när Bror fyllde år 
  • "Zum Alten Fritz" på mormors 70årsdag

  5 "nya" filmer jag såg
  • The Croods
  • The Thaw
  • The woman in black
  • The perks of being a wallflower
  • The Bone Collector

5 serier jag såg på
  • 2 Broke Girls
  • New Girl
  • The Big Bang Theory
  • How I Meet Your Mother
  • NCIS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar