torsdag 27 februari 2014

Efterlyser bläckfiskar!

Kära virk-vänner (och stick-vänner!)
Jag söker desperat efter neo-godkända bläckfiskar till Ystad. Denna, eller nästa vecka kommer nämligen majoriteten av de jag samlat in åka till små barn i Serbien och då står Ystad nästan tomt.
Det är mer praktiskt att skicka ett stort paket till Serbien, och att fylla på i Ystad efterhand men det är helt tomt hos mig efter detta lasset. Syskondjur finns men de andra behövs ganska så snabbt!
Ystad har ännu inte fått någon leverans och har själv anmält sitt intresse för projektet efter att ha läst och hört om oss. Så om ni har möjlighet, kan ni hjälpa till och virka upp en bläckfisk?
Det vore väldigt tacksamt

2 kommentarer:

  1. Hej Erika!
    Nu hittade jag igen inlägget jag letade efter :) Jag läste det här då i februari och tänkte att självklart ska jag ordna ett par bläckfiskar! Att Ystad själva anmält intresse för bläckfiskarna känns ju fantastiskt roligt! Så spännand med Serbien också, berätta mer! Maila mig gärna din adress (pysselnabon @ gmail.com) så skickar jag dig bläckfiskar allt eftersom de blir klara :)
    Ha det gott!
    Anna

    SvaraRadera