måndag 17 februari 2014

Gigantiskt paket från Amanda!



Ett 5,3 kilo tungt paket låg och väntade på mig idag!

Och titta bara på allt ljuvligt!

 
Loops&Threads Cozy Wool i färgen "Harvest"


Patons Classic Wool Worsted i färgen "Harvest"


Sensations Angel Hair i färgen "Solid White Angel"


Caron Simply Soft Paints i "Driftwood"


Och i "Spring Brook"


Caron Simply Soft i " Pagoda"


Red Heart Soft i "Jeweltone"


Caron Simply Soft i " Sunset"


En titt till ner i lådan


Red Heart Soft i "Waterscape" och Craftsmart Value i "Twilight"
Och så godis och snacks!


Reese´s Peanut Butter Trees
Goda, men jag föredrar de vanliga PB cups då jag tycker där är mer choklad i förhållande till jordnötsfyllningen.







PEZ med citron, körsbär och citron/hallon


Twinkies, aldrig provat bara hört om. Framförallt när de togs bort.



Pop Tarts till snacks under smärthanteringskursen i 3 smaker. Amandas favorit Körsbär






Den nyaste Peanut Butter Pop Tarts-smaken 

Och de mest sålda, Brown Sugar Cinnamon


Amandas man var snäll och köpte en fällbar krycka som jag skulle ha i väskan så att jag kan gå med mindre problem än i nuläget. Vilken omtänksamhet till en som han aldrig träffat eller pratat med!


Min julklapp, en handstickad flygande gris döpt till Oinky



Och två stycken julgransdekorationer. Jag bad henne köpa en som påminde om henne,var hon bor eller på annat sätt hela vår vänskap. 
Hon köpte en sköldpadda för att det är mitt favoritdjur, och en Blåsfisk för hon fascineras av de


En lycko-sköldpadda, grön dessutom!

Det här paketet var jul,namnsdag,valentine,påsk och födelsedag i ett. Såååå mycket och så glad jag blev! Det är fantastiskt hur väl man kan lära känna någon bara med paket och mail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar