tisdag 10 juni 2014

Loppi Bloggbag Änglamark


Jag fick möjligheten att testa ekologiska produkter från Änglamark genom Loppi och fick hem ett paket i veckan med olika produkter.
Jag köper ekologiskt i den mån jag kan och av produkterna jag fick hem så var det 3 jag inte köpt tidigare.




Jag är allergisk mot valnötter och gav dessa till familjen.


Jag äter inte lök, så även detta kom till familjen.



Jag har köpt kakaon tidigare och kommer att köpa den igen. Märker ingen som helst skillnad mot annan kakao.


En av mina favoritchoklader! Härlig mintsmak och fyllig choklad


Som vilken annan pasta som helst, köper gärna igen


Jag hade inte testat ketchupen tidigare men kan mycket väl tänka mig att köpa den. Om man är van vid Felix eller Heinz så kan smaken kännas lite väl fadd men för min del betyder det mycket att jag vet att det är ett bättre alternativ.

Tack Loppi för möjligheten att få testa produkter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar