torsdag 19 juni 2014

Sönderstucken


I måndagskväll trodde jag att min magkatarr agerade igen. Jag blev illamående, fick halsbränna och en bubblig mage. Efter några timmar kom smärtan. Smärtan från helvetet. Jag sov inte en blund den natten och på morgonen så blev det upp till akuten där jag upptäckte att en vanlig bukundersökning kan göra ondare än ett ryggmärgsprov.
Tre dagar med akutbesök, och fasta mellan 00-13, senare så vet de fortfarande inte vad det var som hände. Mina provsvar är bättre, jag har inte alls lika ont efter medicineringen, men de vet inte vad som var felet. Jag får bara hoppas att det inte kommer igen.
Medicinering 1-2 veckor och sedan VCbesök om inget akut skulle uppstå. Och jag är trött på akuten så om kroppen lyssnar på mig så sköter den sig och håller mig borta därifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar