torsdag 3 juli 2014

Insamlingstävling!

Nu under sommaren när det är lite varmare och man oftast är mer utomhus så verkar det svårt att ha ett pågående virkprojekt, dessutom så behöver jag fler bläckfiskar då intresset bland sjukhusen verkar öka och insamlandet har gått trögt den senaste tiden.
Så här kommer en morot till er alla!

Jag har gjort i ordning 6 stycken bläckfiskpaket som vardera innehåller 50 gram bomullsgarn, vitt och svart bomullsgarn till ögon samt stoppning.
Dessa kommer jag att lotta ut i samband med insamling nu under sommaren.

Hur det går till:
Ni virkar bläckfiskar och skickar till mig när de är klara. För varje bläckfisk ni skickar in så behöver ni bifoga en papperslapp med er adress. Denna papperslappen är er lott.
För alla godkända bläckfiskar jag får in från och med idag, 3e Juli, till och med den siste augusti så får ni en lott.
Ju fler bläckfiskar, desto fler lotter.
Jag samlar lotterna i en hatt, eller mer troligt i en skål, och kommer att dra 6 lotter den 1a September.
En person kan vinna mer än ett paket då lottningen är helt slumpad.

Min adress är :
Erika Drewke
Stora Södergatan 18 B
222 23 Lund

Är ni med?

1 Bläckfisk+ 1 adresslapp = 1 lott

Vinsterna:






Mönster på bläckfisken samt tutorial finns här!

Vilken färg ni vinner beror på slumpen, det finns tyvärr ingen möjlighet att önska färg.
Vinsten behöver inte användas till en ny bläckfisk men jag har utformat priset så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar