onsdag 13 augusti 2014

En dag i Karlskrona








Vi testade chokladsorbet! 
Ja. Choklad. Sorbet. Chokladsorbet. Inte glass. 
Den smakade väldigt mycket kakao och hade en sträv och lite bitter eftersmak. Jag åt upp den och kunde ändå inte bestämma mig om jag gillade den eller inte. 
Föredrar chokladglass. 
 












Vi gick över till Fågelön 
 












Det kan vara så att det blåste. En hel del. 
 









Den gröna vägen till affären. Avundsjuk!


Jag köpte en del i Karlskrona, men majoriteten av det är saker jag måste äta för att kunna skriva om så bered er på runt 15 Provsmakat inlägg inom den närmaste framtiden.

Jag köpte en teburk i provstorlek som man fick fylld med valfritt te och sedan kan fylla på för 10 kronor och testa hur mycket man vill utan att behöva köpa ett helt hekto. Den burken kommer åka fram och tillbaka mellan oss! 


Och knappar. Jag och knappar. 
Jag har ingen aning om vad jag ska använda de till men älskade de!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar