måndag 8 september 2014

Att använda Loppi Blogbag Höststart


Kryddmixen och kokosmjölken blev till en soppa tillsammans med kycklingfilé, kycklingbuljong och champinjoner. Väldigt god smak, men för stark för mig. Resterande portioner, i frysen, får ätas med bröd och mjölk. 
 


Sköljmedlet är snusat på men inte använt ännu. 
Filmen är fortfarande oöppnad då jag inte haft tid att se både ettan och denna ännu. 
Men hösten kommer snart! 
 

Jag har inga barn i förskolan, men tidningen innehöll ändå en hel massa nyttig information. Och bonuscheckar. Som gick till några julklappar. 
 

Fiskpinnarna är uppätna. Lika goda som vanligt
 

Påsen är väl använd1 Älskar storleken och att den bärs över axeln och inte i handen, då jag har starkare axlar än handleder. Dock är trycket inte "jag". 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar