fredag 12 september 2014

TRÖTT

Igår gick jag ut en långrunda mellan 20 och 21. Duschade och gick sedan till sängs vid 21.30.
Sista gången jag tittade på klockan utan att ha somnat var 00.45.
Sedan var jag uppe på toaletten vid två, fyra och sju.
Jag hade elva alarm satta mellan 8 och 9 i morse.

När vaknade jag?

Tio i tolv.

Jag är så trött på mina insomningsproblem att jag snart bankar huvudet i väggen, och jag är så trött på den här extrema tröttheten. Nu har denna episoden varat i fyra veckor. Fyra veckor där jag utan problem kan sova 12 timmar på en natt och fortfarande nicka till när jag borstar tänderna eller äter frukost. Fyra veckor där jag känner mig tröttare när jag går upp än jag var när jag gick och la mig.

Jag är så trött på att vara trött



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar