torsdag 16 oktober 2014

Ett hypotetiskt inlägg

Jag kan ha tagit ner julsakerna i veckan.
Eftersom jag har en ny julgran som kom odekorerad så måste jag ju veta att jag har pynt så att det räcker. Och så att jag har något att sätta i toppen.

När väl alla julsaker, julböcker och jultidningar var nere så kan jag ha blivit så inspirerad att jag satte mig och funderade över vad som blir årets julpynt-görande i år.

Förra året vek jag origamihjärtan som skickades med alla mina julkort och jag tillbringade timmar och åter timmar med att virka snöstjärnor av tunt garn, och sedan ännu fler timmar på att stärka de.
Det kommer jag verkligen inte att göra om.

Jag kan också ha börjat göra lite julpynt för att se efter vad jag vill göra i år.

Det första kan ha sett ut något i stil med det här


Pluspoäng utdelas till de som kan säga vilken bok idén uppstod ur.

Vad säger ni, när är det okej att börja julpyssla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar