lördag 31 januari 2015

Januari

Sett: 

Ehmm... Jag har inte sett speciellt mycket denna månaden. Har inte haft ro att sitta still så länge...
  • 2 Broke Girls
  • Jagad 

Hört: 

Ett par spellistor på Spotify. Favoriterna denna månad är nog Lady Antebellum och Smokie.

Läst:

En förfärlig massa! Jag antar att det blir så när jag inte orkat göra speciellt mycket annat. 21 böcker på en månad är rekord, till och med för en bokslukare som jag kan vara vissa perioder
  • The Zombie Survival Guide - Max Brooks
  • Tillsammansmat - Anna Braw
  • The Mini Farming Guide to Fermenting - Brett L. Markham
  • Blottad - P.C Cast & Kristin Cast
  • Stad av skuggor - Cassandra Clare
  • Harold Fry och hans osannolika pilgrimsfärd - Rachel Joyce
  • Stad av aska - Cassandra Clare 
  • Supermat - Helena Nyblom
  • Smarta Sötsaker -Ulrika Hoffer
  • Kom igång med 5:2 - Ulrika Davidsson
  • Hälsosam Familj på 30 dagar - Ulrika Davidsson
  • Sannas Matbok för den självläkande människan - Sanna Ehdin
  • Den nakne kocken - Jamie Oliver
  • Stad av glas - Cassandra Clare
  • Sustainable (r)evolution - Julianna Birnbaum & Louis Fox
  • Mini Farming - Brett L. Markham
  • Små kakor och konfekt - Anette Wolter
  • Nödrop - Lottie Knutson
  • Gone Girl - Gillian Flynn
  • Eating Wildly - Ava Chin
  • Svarta Sinnen - Alex Kava

Gjort:

Jag har varit inne i en svacka sedan den 30e December och är extremt trött,längtar tills jag kan gå och lägga mig och blir deprimerad av det. Tack MS för den härliga starten på ett nytt år. 
Frostade av frysen - Vilket innebär jobb att fylla den igen!
Jag har väl gjort fyra satser blåbärsplättar till frysen och ett par omgångar soppa, samt testade att baka kladdkaka från Smarta Sötsaker.

Pysslat:

Inte. En. Endaste. Sak. 
Jag har många ideér och drömmar men inte orkat göra något. Tror inte ens att jag virkat mer än ett tiotal maskor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar