onsdag 18 februari 2015

Fortune Cookie Soap - Wonderland Spring Soap Box


Jag har fått paket! Jag har fått paket! 
Och det luktar gott!




Åh vad roligt!



Almost Alice 
I´d rather be almost Alice than completely Bob -- or Stan for that matter!
Fresh green snap peas and juicy pears brighten this bouquet of sweet pea flowers and freesia, sprinkled with ripe berries. 

Min näsa: Liljor? Någon sorts blomma
 


Futterwacken
Not here! Everyone´s watching!
Sun warmed lilies brightened with a splash of grapefruit and a breath of fresh air. 
Min näsa: Apelsin? Blodapelsin? Citron? 
  


We´re all mad here
....which truly explains a lot!
Playful mint waters and natural leafy green notes perform a masterful balancing act with musky rish cedarwood. 
Min näsa: Herrparfym
  


It´s only a dream
Welcome to Wonderland, where playing cards come to life and everything is full of nonsense
Calming verbena, lemongrass,calla lilly and citrus blended with leafy greens, ylang-ylang,rosewood and ozone with hints of soft musk and roses.
Min näsa: Ros och... någon annan blomma
  

 Twisted tea party
That sounds like my kind of party, as long as you´re serving Long Islands!
A light, refreshing, green tea with notes of sweet herbs, vanilla bean,cucumber,golden amber and hints of neroli and geranium, stirred with a bright sprig og spearmint.
Min näsa: Earl Grey och gräs?



Off with their heads!
I just love my morning coffee and executions, don´t you?
Groves of Meyer lemons and succulent oranges mingle with a perfectly manicured garden of wild roses, violets and star jasmine perfumed with romantic tones of bergamot and egyptian musk.
Min näsa: Rosor!
  

Who are you?
...and what exactly are you smoking, vapor?
A mysterious mixture of crisp,ripe pear twisted with tart limes, vanilla orchid and a dash or raw cane sugar. 
Min näsa: Vanilj och Lime?
  


Eat me!
I dare you... but not really, your tummy would hurt.
Scrumptious yellow cake with a fresh slathering of rich, creamy vanilla frosting, topped with fresh white pineapple slices and garnished with a sprig of blooming cilantro.
Min näsa: Sött! Vanilj och tuttifrutti? Glass med tuttifrutti-strössel?



Och så var det tomt!

Jag läste inte på kortet förrän efter jag luktat på alla, så mina "min näsa"beskrivningar är vad jag tyckte innan jag läste vad de hade skrivit. 
Min favoritdoft av de 8 är  Who are you och produkten jag ser fram emot mest att få testa är Whipped cream eftersom jag hört så mycket om att deras formula ska vara riktigt bra. 

Jag är inte sponsrad. Jag beställde och betalade själv för att jag såg det som ett roligt och enkelt sätt att skämma bort mig själv med lite nya produkter. Jag har inte testat det förut, men att få hem små versioner i olika dofter och olika produkter lät som ett bra sätt för mig att börja. Jag är en sådan person som bara köper de hudprodukterna jag behöver, som läppbalsam,tandkräm och tvål och som inte skämmer bort mig för jag tycker det är "onödigt".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar