fredag 20 februari 2015

Hjälp?

Jag behöver fler bandanas/hårband. Jag hittade inga i affärerna. Däremot hittade jag en sommarklänning i trikå på rea på rean. Så jag köpte den. För att slakta den. Fast det sa jag inte till kassörskan.

Det är en klänning med smock upptill, tunna spaghettiband och sedan rak resten av vägen ner.
Med härligt sommartryck.




Problem ett är att jag aldrig har sytt med trikåtyg. Men det lär jag mig säkert snabbt. Hoppas jag.
Problem två är att jag inte riktigt vet hur och vad exakt jag ska sy av det.

Den här modellen?

Den här?

Detta?

Eller ska jag hitta något till en sån här?

Jag har 6 stycken bandanas så det kanske är dags att hitta någon ny modell?
Samtidigt så täcker bandanas´en väldigt bra och det är det jag är ute efter. Fast jag behöver kanske inte mer än 10cm bredd och bandanas är väldigt breda om man vill det.

Jag har beslutsångest!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar