torsdag 24 september 2015

FCS Zombie Survival Kit - Extra Halloweenbox


Den här synen mötte mig när jag hämtade posten



Yay! Extrabox! 

De bestämde sig för att testa att göra en Halloweenbox i år och när jag fick reda på det skrev jag upp mig för att få den extra boxen. 

Mycket svart och rött


Hahaha
En smart gest med plåster!

Uärk
Blood Transfusion- Body Wash
With the horrors of death and decay all around, keep yourself clean and infection free with your own personal supply of blood transfusion body wash - if that´s even possible. 
Rock candy and bloated berries, with a smear of sticky bubble gum. 
Min näsa: Grape!!
Jag förstår varför de valde förpackningen, men jag föredrar flaskan. Min påse hade läckt och återförslutningen fungerar inte så bra så det är nästan så att man får använda allt innehåll på samma gång. 
 

Rule # 47 - Whipped Cream
Rule # 47 - Always Stay Mousturized. 
Grotesque green apple flesh, oozing with blackened caramel.
Min näsa: Grönt,surt äppletuggummi
 


Liquid Courage - Perfume Oil
Desperate times calls for desperate measures... bottom up!
Puffy clouds of cotton candy dripping with sticky raspberries, pineapples and wild watermelon, all wrapped in the soft embrace of night blooming flowers. 
Min näsa : Persika,jasmine och smultron? 
 

Wound repair - Salve 
Yeeeah... Good luck with that. 
Lace-like films of cool, white ice , drizzled with melted chocolate. 
Min näsa: Aftereight!!
 


Safe Zone - Fortune Cookie Soap
Nowhere is safe anymore, fences can only keep them out for so long...
Remember when life was "normal"? No zombies to worry about. No running for your life. Ahhh the good ol´days when you could wake up to a stack of mouthwatering hotcakes, topped with berries and cream. Yeah, me too. 
Min näsa: Sockerkaka? 
 

Jag ifrågasätter hur bra en tvål som lämnar sot när man rör den, kan vara.
Och nu kom jag på att jag nog var lite för närgången när jag luktade på den...



Airborn - Steam Me Up Scotty!
We're all infected - there´s no escaping it.
Rich, dark coffee swirled with thick caramel and melted chocolate.
Min näsa: Kaffe Latte!
 

Weapon Of Choice - OCD Hand Sanitizer
Now´s you´r chance to battle both germs AND zombies at the same time.
A splash of white wine distilled with rotting peaches, and decayed citrus.
Min näsa: Konserverade persikor!
 

Zombie Repellent - Personal Space Room Spray
It may not work - but it´s worth a try!
Rotten apple flesh & mulled fruits decomposing on spicy cinnamon sticks , dusted with brown sugar, muted with black vanilla bean and warm oak. 
Min näsa: Kanel. Glögg? Äpplecider?

Favoritdoft: Wound Repair!
Favoritprodukt : Älskar alltid Whipped Cream och OCD, nyfiken på att testa Salve. 

Hur har det gått med föregående box?
Ja nu var det ju inte mer än drygt 5 veckor sedan den kom...
Wax Tart - Oanvänd. Inte kommit på hur jag använder den utan en speciell oljebrännare ännu.
Shampoo Bar - Slut! Älskade doften så mycket att jag beställde OCD och Whipped cream i den med 10USD kupongen!
Bath Powder - Oanvänt
Whipped Cream - Slut
Fortune Cookie Soap - Oanvänt. Mitt tvål har inte tagit slut ännu
OCD - Oanvänt. Har kommit ner till 80% kvar av sommarens OCD nu. 
Perfume Oil - Kvar. Använt. Älskar den!
Pomade - Oanvänd. Osäker på hur jag använder den bra

Jag betalar boxen själv - INTE sponsrad. 
Jag beställer, jag betalar och jag gillar det så jag delar med mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar