måndag 14 september 2015

Handla egna presenter


 I år fick jag presentkort på bh av mina föräldrar. Att få komma till en riktigt underklädesbutik och bli mätt och få professionell hjälp gjorde processen mycket smidigare och mindre mardrömslik - Rekommenderas varmt!


 Förra årets födelsedagspresent från föräldrarna var pengar till en hel odlingslott för ett år. 
Men dels så hade jag bara en fjärdedel och dels så avsade jag och odlingspartnern vår lott för någon vecka sedan då vi inte tycker att de sköter området tillräckligt bra längre - alltid brist på vatten, försvunna verktyg, inte klippt vid gångarna, etc. - så jag la de pengarna på nya lyxpennor till mindfullness-målarböckerna. 
Och jag kunde inte låta bli blyertspennor som luktar amerikansk grape! Mums!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar