onsdag 11 november 2015

Welcome Santa! -FCS Winter Soap Box 2015



"Elf" filmen som tema
 



Christmas Gram - Face Plant
Watch out-- our new Face Plant might just have you singing "I LOVE YOU!" to virtual strangers at the office Christmas party. 
Warm steamy air, fresh with lavender and sea salt spray, mingle with the woody earthiness of sage and dark vanilla. 

Min näsa: Lavendel, Mint och brinnande trä
 

World´s Best Cup of Coffee - Whipped Cream
You did it! Congratulations! You now smell like the World´s Best Cup of Coffee! Great job, everybody1
Vermont maple syrup, with just the right amount of fresh brewed coffee -- gotta get in all those food groups! 

Min näsa: Caramel Latte!
 

Yellow Snow - Gelato Bath Bomb
9 out of 10 customers prefer it to smelling like "Beef and Cheese".... but there´s always one in every family. 
A juicy blend of ripe plums, whipped caramel, vanilla jasmine and exotic woods, with just a squeeze of zesty Mandarin oranges. Soothing and revitalizing in one drop. 

Min näsa: Body Shops Mandarin Duschtvål
 

FCS Cheer - Perfume Oil 
The best way to spend Christmas well
Is wearing this for all to smell
Rich, buttery vanilla pound cake, over dark frankincense, patchouli and cedar, create a scent that´s as warm and inviting as Christmas itself. 

Min näsa: Jul! Kanel,gran,glögg? Rökelse? 
 

Shower Duet - Shave Oil
Make sure to use theese yummy oils before your shower duet, because water isn´t slippery enough. 
Spruce and vanilla, fir and fruits, hyacinth and mint;we´ve created a shave oil guaranteed to warm up your coldest winter nights.

Min näsa: Gran och julblommor
 

Swirly Twirly Gum Drops - OCD Hand Sanitizer
Sticky and sweet, this gum drop scent will stay with you trough all of your holiday swirling and twirling. 
A sweet and whimiscal blend of cotton candy,lemon drops and fresh pear nectar, dancing with tart cranberries and black currants. 

Min näsa: Sött,bäraktigt som får det att vattnas i munnen
 

Cotton Headed Ninny Muggins - Dry Shampoo
Cotton Headed Ninny Muggins?? There´s gotta be a funny joke in there somewhere....
A refreshi-floral (it´s a word- trust us!) blend, that bursts with lilies, fresia,jasmine and bayberry, muddled with fresh blackberries and plums, garnished with a sprig of peppermint. 

Min näsa: Blommigt 
Jag har aldrig använt torrshampoo och ett glittrigt sådant känns som en konstig sak..
 

Buddy - Fortune Cookie Soap
Nothing says Christmas quite like a 31 year old elf with daddy issues.
With notes of holiday fruits, candy, crushed vanilla and a hint of mint, this scent will have you feeling just as happy as everyone´s favorite elf!

Min näsa: Sött!! Godis? 
 

Favoritdoft: FCS Cheer!! Tätt följt av The world´s best cup of coffee
Favoritprodukt: OCD/Whipped Cream/Perfume Oil
Ser fram emot att testa: Face Plant
Skeptisk till: Dry Shampoo...

Hur har det gått med föregående box?
1, Produkterna är dryga. 2, Förra boxen kom för 7 veckor sedan. 
Body Wash - Oanvänt , delvis beroende på att förpackningen är en allt-eller-inget modell och jag har inte löst det ännu.
Whipped Cream- Oanvänt, jag påbörjade den stora Hollywood Dreams innan och nu har jag halva kvar.
Perfume Oil - Kvar. Använt en gång. Väldigt dryg!
Salve - Kvar. Använt några gånger. Väldigt dryg!
Fortune Cookie Soap - Oanvänt. Nummer två i ordningen...
Steam me up Scotty - Oanvänd
OCD- Oanvänd, jag har ett litet lager av de för de är så dryga och tar aldrig slut! Nästan.. Men jag är fortfarande på sommarens Tink..
Personal Space Room Spray - Använd, Mycket kvar! 

Jag är inte sponsrad. Jag beställde och betalade själv för att jag såg det som ett roligt och enkelt sätt att skämma bort mig själv med lite nya produkter.  Jag är en sådan person som bara köper de hudprodukterna jag behöver, som läppbalsam,tandkräm och tvål och som inte skämmer bort mig för jag tycker det är "onödigt".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar