fredag 25 december 2015

Några julklappar





 När min Syster frågade vad jag önskade mig i julklapp var mitt första svar roliga mjöl - med meningen nya och annorlunda mjölsorter. 
Mitt andra svar var ett stort gosedjur vid ångestattacker - jag sitter oftast framåtlutad och kramar en kudde. 

Jag fick den stora elefanten på bilden ovan, 
och andra paketet var...

 


Följt av...
 

Jag fick många julklappar och så många som passar mig perfekt!
Böcker,ätbart,målarböcker,träningsstrumpor, en Tysklandsresa...
Tack så mycket för alla julklappar!

Och ett ännu större tack till alla som gjort julhelgen till en underbar upplevelse! 
Vi har haft roliga händelser, två omgångar med paketleken,hundpromenader,långa måltider och mycket annat som blir till fina minnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar