fredag 23 september 2016

OM någon vill ge mig inflyttningspresent


  • Ljus - bivax,soja,stearin - om doftljus, gärna kryddiga,höstiga dofter
  • Tvål med härlig doft
  • Waxtarts - kryddiga,höstiga dofter
  • Trappstege -3 steg (så att jag når upp till taket)
  • Roliga post-it eller små anteckningsblock (tänk, ha liggandes med penna vid dörren)
  • Handdukar -hand handdukar, jag har två mörkgröna men några fler hade kanske varit bra
  • Garn till att virka korg av - Gärna tjockare , naturvitt,beige,brunt,blått eller mörkgrönt, enfärgat (6+ nystan går till en korg)
  • Presentkort på IKEA
  • Pengar till böcker - nu när alla är uppe märker jag att vissa serier inte är kompletta. Hemskt!
  • Presentkort på Plantagen - att börja odla nu är kanske inte optimalt men jag vill odla nästa säsong!
  • Balkonglådor, odlingstrappa, större krukor (gärna i terrakotta eller annan neutral färgsättning), mindre krukor (inomhus-storlek) - gärna i vitt,glas eller terrakottafärg. Till nästa säsong!
  • Fina förvaringsaskar (Tips - LIDL har/kanske har/har haft förpackning med tre olika stora och jag gillar mönstret med trägolv samt mönstret med stenvägg)
  • glaskupa med fat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar