torsdag 9 februari 2017

Be Our Guest - FCS Spring box // Skönheten & Odjuret tema




Tame The Beast - Detangler 
This detangler will tame even the most untameable hair types! The black cherries, rich patchouli and warm sandalwood scents in this detangler will leave your hair touchable soft and smooth! 

Min näsa: Kryddigt, mörkt, trä/jordigt 


Enchanted Rose- Fortune Cookie Soap
Learn to love this FCS and the FCS will return the love to break the spell, with delicate rosepetals, soft violets against a woody,vanilla backdrop. 

Min näsa: Rosor och Vanilj 


Bonjour - Whipped Cream 
Sparkling tea leaves with a zest of fresh lemon will have your skin ready to greet each day with a BONJOUR! 

Min näsa: citron och lime, rent men lite rengöringsmedel-doft
(Gillar att den är tvåtonad! Lilarosa i botten och ljusblå i toppen)


Beauty - Lip tint
Now it´s no wonder thats this lip tint is named "Beauty" - it´s look (and flavor) has got no parallel! Sweet tangerine and creamy vanilla with a very subtle berry tint, that makes it perfect for daily use!

Min näsa: Sött vanilj och fruktigt


Magic Mirror - OCD Hand Sanitizer 
Lock those germs away forever and leave them with only a magic mirror to reflect on the outside world that is full of succulent peach, fresh watermelon and honeyed neroli. 

Min näsa: Fruktigt, tropiskt tuggummi


Lumiere - Candle
Ma chére, Fortune Freak! It is with the deepest pride and greatest pleasure that we welcome this product back to the soap box! Illuminate your home with the scents of fresh blackberries, tart apples and magnolia petals, sprinkled with sugar crystals!

Min näsa: Någon blomma och bärigt


Happily Ever After - Toner Tablet
Bergamot essential oil, sweet mandarins and tangy grapefruit will deliver a dose of the very best scents, and skincare ingredients

Min näsa : Grapefrukt! 


 there´s something Sweet - Perfume 
Who´d have guessed theese scents would come together on their own? enchant your sense with the smell of delicate rice flower blossoms, dripping with spring rain. 

Min näsa: Örtigt, rent, fräscht och lite kryddigt

favoritdoft: there´s something sweet eller Tame the beast
Favoritprodukt : Parfym och Whipped cream - vanligtvis OCD också men den här var för glittrig för mig
Ser fram emot att testa: ljuset och detangler

Hur har det gått för föregående box?
(Jag hade 12 days of Christmasboxen och mycket på lager)

pedi-Bomb: Inte använd
OCD - Använd som brasstartare... Tycker inte om att glittra så fruktansvärt!
Whipped Cream - Slut!
Shampoo Bar - Köar för resa
Fortune Cookie Soap- använt sparsamt
Dusting powder - Använt, kvar
Whipped soap- Köar
Perfume Oil - använt, ingen favorit

Jag är inte sponsrad. Jag beställde och betalade själv för att jag såg det som ett roligt och enkelt sätt att skämma bort mig själv med lite nya produkter.  Jag är en sådan person som bara köper de hudprodukterna jag behöver, som läppbalsam,tandkräm och tvål och som inte skämmer bort mig för jag tycker det är "onödigt".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar