fredag 9 juni 2017

DIY Önskelista Inredning

Jag har tusen saker i huvudet och - sist jag räknade- nio påbörjade garnprojekt plus en hel kasse med saker som ska sys ihop och fästas och stoppas...
Hindrar det mig från att drömma om vad jag vill göra mer?
Absolut inte!
Snarare tvärtom tror jag, desto mer jag har att göra ju fler saker vill jag testa

Vad vill jag göra nu då?

  • Nya kuddfodral till sängen
  • Filt till sängen - ska jag sticka klart eller börja med något annat? 
  • Gardinomtag till balkongdörren
  • Restgarnsfilt - Mormorsrutor i storlek som garnet tillåter vs små rutor vs kontinuerliga paneler
  • Virka/Sticka sittdynor i ull och brodera på 
  • Virka kuddfodral och brodera på - inspiration av Hyggesjalen som går runt på instagram 
  • Fler egengjorda kuddar i soffan
  • Sy quilts
  • Sy lapptäckekuddar
  • Regnbågsfilt
  • Temperaturfilt
  • Stjärnhimmelfilt 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar